digital signal processing

Pazartesi, Nisan 24, 2006

bu blogu ilk yazdigim zaman elbette aklima gelmisti bir zamanlar birilerinin isine yarayacagi ama son zamanlarda beklemedigim yogunlukta bir ragbet sozkonusu. demek ki baya bir arkadasin basi dertte. hatta yabancilardan bile soranlar oldu ingilizcesi yok mudur diye. anladigim kadariyla asil konuyla ilgili olan kitaplar cok karmasik yazmis ki boyle acik dilli bir anlatima ihtiyac var. burda bazi konulari yeterince iyi yazamadigimi ilerde duzenleme yapabilecegimi soylemisim. hakliyim yazamamisim. e bi de boyle bir istek soz konusu olunca bari su duzenlemeyi yapiyim dedim. yakin zaman icinde oncelikle o bahsettigim yerleri duzenleyeyim sonra da yazilarin tamamini elden gecireyim. su dia ile cizilmis grafikleri falan daha iyileriyle degistireyim. sonra kimbilir belki oylece ilerler. degisik sinyalleri degisik degisik isleriz. programlama kutuphaneleri hazirlariz. guzel guzel filtreler hazirlayip mp3lerle oynariz. konu sinyal isleme olunca yapcak sey coook...

1 Comments:

At 9:52 ÖÖ, Blogger denise said...

Cok haklisin, inan benimde isime yaradi. Ben yurt disinda okuyorum, ve isledigimiz kitabi her elime aldigimda aglamak istiyorum neredeyse. Berbat karisik. John G. Proakis' in DSP'si, 4th Ed. Herneyse, COK TESEKKUR EDIYORUM arkadasim. kendine cok iyi bak.
Denise

 

Yorum Gönder

<< Home